پاوربانک Powerology Onyx 10050 35W موبوادیشن

1،730،000 تومان

توضیحات

مشخصات پاوربانک پاورولوژی اونیکس ۱۰۰۵۰ میلی آمپر ۳۵ واتی پاوربانک ۳۵ وات پاورولوژی اندازه کوچکی داشته و تنها ۲۱.۵ × ۶۵ × ۱۰۵ میلی‌متر است. ابعاد جمع و جور این پاور بانک اندازه کف دست است و اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را در داخل کیف یا جیب‌تان بگذارید و به محل کار ببرید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست آداپتورهای بزرگ گوشی را با خودتان حمل کنید و نگران گم شدن‌شان باشید. در لبه پاوربانک Powerology 10050mAh 35W یک پورت تایپ سی و یک پورت USB تعبیه شده که برای شارژ گوشی و لوازمی که با کابل یو اس بی قدیمی کار می‌کنند مناسب است. در قسمت بالای بدنه پاوربانک نیز یک نمایشگر LED کوچک در کنار کلید پاور قرار گرفته که می‌توانید درصد باقی‌مانده شارژ باتری را از آنجا چک کنید.

البته زمانی که خود پاوربانک داخل شارژ باشد، عددی که روی نمایشگر نشان داده می‌شود توان شارژ ورودی‌ست که به آداپتور شما وابسته است. برای خاموش کردن پاوربانک هم دو راه دارید؛ یا می‌توانید دو بار پشت سر هم کلید روی بدنه را فشار دهید و یا برای ۳۳ ثانیه صبر کنید تا به طور خودکار خاموش شود.

توان پورت‌های خروجی و ورودی پاوربانک پاورولوژی Onyx 35W دارای ۲ درگاه شارژ است که یکی از آن‌ها Type-C بوده و دیگری USB است. درگاه تایپ سی از نوع دو طرفه بوده و می‌تواند هم به عنوان ورودی و هم خروجی استفاده شود. این یعنی اگر بخواهید پاوربانک را شارژ کنید نیاز به یک کابل تایپ سی دارید. توان این پورت در حالت استفاده تکی ۳۵ وات است و در ترکیب با یک کابل دو سر تایپ سی پرسرعت، می‌تواند گوشی‌های شما را با سرعت بالایی شارژ کند. بنابراین اگر گوشی شما دارای توان شارژ ۱۵، ۱۸ یا ۲۲ وات است، این پورت می‌تواند شارژ سریع در اختیارتان قرار دهد. از سمت دیگر، پورت USB A یک طرفه بوده و فقط خروجی است. سرعت این درگاه به اندازه پورت تایپ سی نیست اما این امکان را فراهم می‌کند تا گوشی‌های توان‌پایین و هندزفری‌های بلوتوث را با سرعت مطلوبی شارژ کنید.

لازم به ذکر است که توان‌های ذکر شده در بالا مربوط به استفاده تکی از پورت‌ها هستند؛ بنابراین اگر بخواهید به طول همز‌مان از هر دو پورت پاوربانک موبو ادیشن Powerology Onyx 35W استفاده کنید خروجی‌های زیر را خواهید داشت:

تایپ سی (ورودی و خروجی) = ۳۵ وات

یو اس بی (خروجی) = ۲۲.۵ وات

تایپ سی + یو اس بی = ۱۵ وات

ولتاژ خروجی و استانداردهای فست‌شارژ اگر تصمیم به خرید پاوربانک Powerology 10050mAh دارید، باید اول از همه ولتاژهای مورد نیاز گوشی‌تان را با آن مقایسه کنید. شرکت‌های تولید کننده گوشی برای هر باتری یک ولتاژ و توان مشخص در نظر می‌گیرند که در اطلاعات اصلی آن ذکر شده است. در واقع باتری گوشی شما بسته به مدلش به ولتاژ خاصی نیاز دارد تا بتواند با سرعت بالا شارژ شود. پورت‌های تایپ سی و یو اس بی پاوربانک موبوادیشن پاورولوژی PPBCHA18 نیز دارای یک بازه ولتاژ و آمپر خروجی هستند که اگر گوشی شما از آن‌ها پشتیبانی کند، توان ۳۵ وات یا ۲۲.۵ را در اختیارتان می‌گذارند.

تکنولوژی فست‌شارژ به کار رفته در درگاه تایپ سی از نوع PD یا Power Delivery است که فقط مخصوص پورت‌های USB C بوده و سرعت بالایی دارد. از طرفی پورت USB-A نیز با تکنولوژی شارژ سریع کوالکام QC تقویت شده تا لوازم قدیمی‌تر را هم با سرعت قابل قبولی شارژ کنید. با توجه به توان‌های ذکر شده، ولتاژ و شدت جریان ورودی و خروجی هر پورت به شرح زیر است:

ورودی تایپ سی: 35W PD | DC 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/2.33A, 20V/1.75A

خروجی تایپ سی: 35W PD | DC 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/2.33A, 20V/1.75A

خروجی یو‌اس‌بی: 22.5W QC | 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A

در کنار تکنولوژی‌های فست‌شارژ بالا، پاوربانک پاورولوژی اونیکس PPBCHA18 با بهره‌گیری از پروتکل SCP هواوی قادر است شدت جریان و ولتاژ 5V/4.5A و 4.5V/5A را نیز در اختیار گوشی‌هایی که از این ولتاژ‌ها پشتیبانی می‌کنند قرار دهد. این استاندارد مخفف Super Charge Protocol بوده و می‌تواند با کاهش ولتاژ به ۵ یا ۴.۵ و افزایش شدت جریان، توان بالایی برای‌تان فراهم کند.

باتری به کار رفته در پاور بانک فست شارژ Powerology 35W PPBCHA18 از نوع لیتیوم یونیست و ظرفیتی معادل با ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت در اختیارتان قرار می‌دهد. البته این عدد نشان دهنده ظرفیت اسمی پاوربانک بوده و ظرفیت واقعی همیشه اندکی کمتر است. دلیل این اختلاف نیز در تفاوت ولتاژ گوشی‌ها با ولتاژیست که برای محاسبه ظرفیت پاور بانک استفاده می‌شود. بنابراین تصور اینکه این پاوربانک می‌تواند یگ گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دقیقا دو بار شارژ کند درست نیست و کاملا به ولتاژ گوشی مد نظر بستگی دارد.

توضیحات تکمیلی

برند

Powerology

رنگ

مشکی

نشانگر

LED

دارای پروتکل

PD3.0 و QC

پورت

1 پورت ورودی و 2 پورت خروجی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاوربانک Powerology Onyx 10050 35W موبوادیشن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *